Pages

Friday 7 September 2012

Ntah Larrr....

Sekarang ni Minggu Perkasa Putra atau lebih dikenali sbg MOU iaitu minggu orientasi universiti Putra Malaysia. Satu progam yang sgt bermakna saya kira kerana ia adalah kali kedua saya menyertai MOU cuma bezanya kali ini saya melaluinya selaku seorang fasilitor yang diamanahkan untuk menjaga kebajikan, keselamatan dan membantu pelajar baharu untuk menyesuaikan diri dgn suasana di Kolej Kedua dan UPM. Hati saya terdetik untuk menulis entry kali ini saat perasaan sdg bercelaru dan dlm keadaaan kurang sihat. saya selsema,sakit tekak, batuk,badan panas dan susah bernafas. and it's the 7th day already since the registration day,1 September 2012.

Wuwuwuw,  kecian nyer saya kannn..:(

Tapi faktor utama saya tulis ni sbb tadi sy terpaksa ke hadapan untuk slot Eksekutif Disiplin. Susah taw jd Eks, Disiplin ni... Hhhhrmm, sgt x suka marah dyorg sbb dyorg xde la terok sgt da lps1st time kena marah ritu.. Yerrrrr betul, untuk kali pertama sesi high mood tu mmg saya sgt setuju. Then tadi Eks,disiplin di jemput skali lagi untuk sesi disiplin sbb ramai fasi komplen bdk2 ni kurang budi bahasa. But still that's not the problem. The problem here is when other fasi which are not from disciplinary executive start to interfere in my slot. So, i just do what  Abg Abi, Kak Nur and I had decided which is only the 3 of us and including Abg Bond are alllowed to talk. Pastu dah tgh demam2 badan panas ni org masuk la Bilik MTM konon nk rehat tp tetibe ternanges plak...Ouchh,malu +_+

So kat sini nk ckp sebenarnya saya bangga dan ikhlas bekerja untuk dyorg even when sometimes they are such a pain in the ass(hehe,sorry but it's true la) but as a sister,I'm hoping the best for them...Cewaahhh, feeling cam mak2 jap.
Haha, when  I read again what i'd wrote, i can't find what actually are my point but lantak la ni kan blog aku
so  kesah la ape pun aku ramble kan, kan kan..Hahaha, ok skg da xsedeh da.

Ohhh, jap3 sikit g nk tambah...Saya happy bekerjasama dgn Abg Abi n Kak Nur, tenkiu and may we all always healthy and under His blessing. Bubye ^^

No comments:

Post a Comment